لعنتی


سطح سیمانی قرن

دلت را از شیشه بساز ولی به سنگها بگو دلم از فولاد است

دلم خوش بود میام لوکس بلوگ از دست خراب کاریهای بلوگفا خلاص میشم ..این صد بدتره ..ای گندت بزنن که گند زدی به وبم.همه چی پرید همه ی دوستانی که جزو لینکام بودن یه بار دیگه بگن..



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت15:28---13 شهريور 1390
سلام عاطفه جون تو هم وبلاگ قشنگی داری.باز خوبه تو چند تا از مطالب و نطرات حذف شد.من کل وبلاگم حذف شد!
منم لینکت می کنم.
بای تا های


علیرضا افشار
ساعت20:26---12 شهريور 1390
سلام . اتفاقی به وبلاگ شما اومدم و با دیدن عکس لوگو جالب و خنده دار اولین مطلب شما رو خوندم . بله لوکس بلاگ 15 تا از مطالب من رو هم حذف کرد و باعث مشکلاتی شد . 100 تا از نظرات . تازه نه نظر معمولی . سوال و جوابی که در وبلاگ بین بچه ها در زمینه مشاوه برای کنکور بود . امیدوارم که دیگه پیش نیاد . شما هم خودت رو دیگه ناراحت نکن

گمنام
ساعت18:46---11 شهريور 1390
آدم هـا مي آينـد


زنـدگي مي کننـد


مي ميـرنـد و مي رونـد …


امـا فـاجعـه ي زنـدگي ِ تــو


آن هـنگـام آغـاز مي شـود کـه


آدمي مي رود امــا نـمي ميـرد!


مـي مـــانــد


و نبـودنـش در بـودن ِ تـو


چنـان تـه نـشيـن مي شـود

کـه تـــو مي ميـري


در حالـي کـه زنــده اي


محمد
ساعت11:56---11 شهريور 1390
سلام اره موافقم خودتو تو زحمت ننداز خودم لینکت میکنم اپم منتظرم بیای با یک نظر دیگه و لینکتو اونجا هم ببینی بای

گمنام
ساعت11:54---11 شهريور 1390
به اندازه ی تمام لحظه های تلخی که نبودی



من خواستم آرام شوم



و بعد پا در حریم لحظه های تلخت بگذارم



اما تو بی من خوب بودی...!!!


m@n
ساعت20:00---7 شهريور 1390
سلام عزيزم!اتفاقا همين بلا سر من اومد ولي ديدم نه بلاگفا بهتره!
منم هرچي نوشته بودم پريد!اشكال نداره از نو شروع كن مث من!
راستي آره موافقم با تبادل لينك بگو تا باچه اسمي بلينكمتت؟؟


...
ساعت19:01---3 شهريور 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:,ساعت 18:53 توسط عاطفه| |


Power By: LoxBlog.Com